Julkaistu

Heinäkuun ajan asiakaspalvelu

Huh hei, ihana heinäkuu. Puhelinasiakaspalvelun lisäksi meillä on käytössä mainiot asioimista helpottavat sähköiset palvelut. Pääset tarkistamaan aina halutessasi omat maksutietosi, tekemään kiireettömän vikailmoituksen, katsomaan vapaita ja vapautuvia asuntoja, tekemään asuntohakemuksen sekä vuokrasopimuksen irtisanomisen vuorokauden ajasta riippumatta.

Asukassivuilta löydät tärkeimmät tiedotteet, maksutietosi, vuokrasopimuksesi sekä tietoa asumisesta ja kotitalostasi. Lisäksi asukassivujesi kautta voit tehdä vikailmoituksen ja päivittää omat yhteystietosi. Ensimmäinen käyttökerta vaatii rekisteröinnin ja tunnistautumisen pankkitunnuksilla.

Kiireettömän vikailmoituksen voi tehdä

Kiireetön vikailmoitus voi koskea oman kotisi lisäksi kotitalosi ulkotiloja. Vikailmoituksen teko ei vaadi tunnistautumista. Ilmoitukset lähtevät suoraan huoltoyhtiöön ja käsitellään 3 arkipäivän kuluessa ilmoituksesta. Mikäli vika vaatii välitöntä reagointia, koskee vesikalusteita tai oven avausta, ole yhteydessä vuokrakotien asiakaspalveluun arkisin 9-15 03 5652 2900 tai päivystysaikaan Sol Kiinteistöpalvelut Oy 020 5700 200

Vapaat ja vapautumassa olevat asunnot sekä kaikki kohteemme

Asuntohakemuksen voit tehdä

Vuokrasopimuksen irtisanomisen voit tehdä

Heinäkuun ajan puhelinasiakaspalvelu on auki normaalisti ma-pe klo 9-15. Loma-ajoista johtuen suosittelemme myös sähköisten palveluiden käyttöä. Palvelemme myös osoitteessa asiakaspalvelu@nokianvuokrakodit.fi.

Toivotamme leppoisaa kesää kaikille!

Vuokrakotien väki